Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

Η ψευτο-Δημοκρατία τους..... Ας τη χαίρονται!

Χθες, στην υψηλής αναγνωσιμότητας ιστοσελίδα protagon.gr, γνωστός δημοσιογράφος του Mega ανάρτησε τις απόψεις του σε ένα άρθρο με τον τίτλο: ""Αγωνιστές" με τα λεφτά των άλλων". Το άρθρο μπορείτε να το διαβάσετε εδώ και αφορά τους συνδικαλιστές της ΔΕΗ και των ΟΤΑ.

Συνήθως, στην συγκεκριμένη ιστοσελίδα μετά την ανάρτηση κάποιου άρθρου ακολουθούν σχετικά σχόλια των αναγνωστών. Μπήκα κι εγώ λοιπόν στον κόπο να σχολιάσω το συγκεκριμένο άρθρο και μάλιστα μετά το πρώτο μου σχόλιο, ο δημοσιογράφος - συντάκτης του άρθρου, μου έκανε την τιμή να μου απαντήσει (ή έτσι τουλάχιστον φαίνεται από την υπογραφή του σχολιαστή). Έτσι ξεκίνησε ο παρακάτω διάλογος, τον οποίο σας παραθέτω. Τον λόγο που παραθέτω τον διάλογο θα τον καταλάβετε στο τέλος......

Ιδού λοιπόν ο διάλογος:

Σχόλιο #26
Φάντασμα:
Απορώ με τις χαζοχαρούμενες απόψεις που προβάλλονται ως δήθεν ευφυείς και "σύγχρονες".

Ε, ναι λοιπον κύριοι, ανακαλύψατε επιτέλους τον τροχό:

Σαφώς οι Δημ. Υπάλληλοι πληρώνονται από το Κράτος δηλ. μέσω των φόρων απ' όλους μας. Πάντα έτσι ήταν και έτσι θα είναι....

Σαφώς, εγώ που δεν έχω παιδιά πληρώνω μέσω της εφορίας για το σχολείο και το πανεπιστήμιο του παιδιού αυτού που έχει παιδί (και πολύ καλά κάνω...)

Σαφώς, εγώ που μένω στην Αθήνα και έχω ήδη ADSL, πληρώνω μέσω των φόρων για να αποκτήσει ADSL και το τελευταίο κατσικοχώρι (και πολύ καλά κάνω...)

Σαφώς και αυτός που είναι υγιής, πληρώνει μέσω των φόρων για τη νοσηλεία της μάνας του διπλανού μου που είναι κατάκοιτη σ' ένα δημόσιο νοσοκομείο (και πολύ καλά κάνει....)

Κι όλα αυτά γίνονται έτσι, γιατί έτσι αποφάσισαν οι κοινωνίες τα τελευταία 150 χρόνια σε παγκόσμιο επίπεδο.
Αν σε κάποιους δεν αρέσει, τότε να μας πουν ότι θέλουν να επιστρέψουμε στις κοινωνίες της εποχής του Ντίκενς.
ΑΣ ΤΟ ΠΟΥΝ ΟΜΩΣ ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΜΙΣΟΛΟΓΑ, κε Φουρλή


Υ.Γ.: Και επιτέλους, σαφώς οι φοροφυγάδες (δηλ. κυρίως κάτι επαγγελματίες, έμποροι, δημοσιογραφούντες, κλπ) πρέπει να το βουλώσουν επιτέλους γιατί ποτέ δεν πλήρωσαν για τίποτα.

Σχόλιο #27
Αντώνης Φουρλής:
@ Φάντασμα: Εγώ δεν συνηθίζω να μιλώ με μισόλογα. Και ο Ντίκενς είναι καλός για να τον διαβάζουμε στην λογοτεχνία, αλλά μέχρι εκεί. Τώρα, να συνεννοηθούμε:
Οι δημόσιοι υπάλληλοι προφανώς πληρώνονται από τους φόρους μας - για να δουλεύουν, όπως όλοι μας.
Αναρωτιέμαι, αν σας καλύπτει τόσο πολύ το εκπαιδευτικό μας σύστημα, ώστε να χαίρεστε για τα χρήματα που δίνουμε (κι εγώ μαζί σας, ως μισθωτός από τον δεύτερο χρόνο της εργασίας μου, το 1990, μέχρι και σήμερα).
Αναρωτιέμαι, αν σας καλύπτει η πρόοδος στις υποδομές της χώρας μας και αν θεωρείτε ότι οι φόροι μας έπιασαν τόπο και σε αυτό τον τομέα.
Αναρωτιέμαι, αν σας αρέσουν τα νοσοκομεία και ο τρόπος λειτουργίας του συστήματος υγείας μας, ώστε να αισθάνεστε ασφαλής αν - χτύπα ξύλο - το χρειαστείτε κάποτε.
Αναρωτιέμαι, τέλος, αν η κατάσταση του δημόσιου τομέα στην Ελλάδα, ανταποκρίνεται κατά την γνώμη σας σε αυτό που "αποφάσισαν οι κοινωνίες τα τελευταία 150 χρόνια".
Δεν θέτω τα ερωτήματά μου ειρωνικά. Αντιλαμβάνομαι ότι δεν είναι δυνατό να συμφωνούμε όλοι μεταξύ μας και ότι μόρεί να είστε θυμωμένος με άλλα πράγματα. Και εγώ είμαι θυμωμένος. Αλλά αρνούμαι να κάνω δίκη των δικών σας προθέσεων.

Σχόλιο #29
Φάντασμα:
@Αντώνης Φουρλής

Επειδή λοιπόν αγαπητέ ούτε κι εγώ συνηθίζω να μιλώ με μισόλογα, θα μου επιτρέψετε να σας πω (το απολύτως αυτονόητο) ότι δεν είμαι καθόλου ικανοποιημένος ούτε από το σύστημα Παιδείας, ούτε από το ΕΣΥ, ούτε από την ποιότητα των Δημοσίων υπηρεσιών εν γένει.

Επιτρέψτε μου επίσης σας πω (το εξίσου αυτονόητο) ότι δεν είναι όλο το Δημόσιο για τα "μπάζα", άρα καλόν θα ήτο να μην εφαρμόζουμε (ολοκληρωτικές) αντιλήψεις συλλογικής ευθύνης και ούτε να προβαίνουμε άνευ ενδοιασμού σε συλλογικό κυνήγι των μαγισσών (...συγγνώμη Δημ. Υπαλλήλων θέλω να πω).

Παρ' όλα όμως αυτά τα απολύτως αυτονόητα, περιμένω ακόμα να ακούσω από τους "λειτουργούς" των ΜΜΕ ή από τους πολιτικούς ταγούς αυτής της χώρας, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ 2-3 ιδέες για το πως θα βελτιώσουμε τις υπηρεσίες του Δημόσιου τομέα. Κάτι π.χ. για αυτήν την καταραμένη την αξιοκρατία βρε αδελφέ!

Όμως, ....άκρα του τάφου σιωπή για την ουσία!!!!

Αντ' αυτού ακούμε λαικίστικους αφορισμούς του τύπου "τρώνε τα λεφτά μας", "φταίνε για τα πάντα-όλα", "είναι όλοι τεμπέληδες" (αλήθεια? γιατί δεν πάτε να δουλέψετε ως νοσοκόμα στο ΕΣΥ για 800€, βρε καλόπαιδα?, και ακούμε μόνο διάφορα προκρούστεια μέτρα του τύπου "μειώση Χ% σε όλους"κλπ, κλπ...

Αν όλοι αυτοί θεωρούν ότι το Δημόσιο είναι κάτι το άχρηστο. Πάσο... Να πουν όμως όλη την αλήθεια! Να πουν δηλ. ότι αν καταργήσουμε το Δημόσιο, αύριο το παιδί του 40% των Ελλήνων δεν θα μπορεί να πάει σχολείο, αντίστοιχα ο μη φραγκάτος Έλληνας θα πεθαίνει στο δρόμο (όπως στην Ινδία)ή ακόμα ότι τα 500€ μισθός θα θεωρείται ευλογία.
ΑΣ ΔΙΑΛΕΞΟΥΜΕ ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΘΕΛΟΥΜΕ. Είναι απλό....

Υ.Γ. Κε Φουρλή, σχετικά με την ποιότητα των υποδομών στη χώρα μας, να ρωτήσετε καλύτερα του εργολάβους-ιδιοκτήτες των ΜΜΕ (στα οποία ο επαγγελματικός σας κλάδος αποασχολείται) για να σας πουν πως γίνεται το φάγωμα των Δημόσιων πόρων από τους ίδιους, τα κανάλια τους και τους πολιτικούς που υποστηρίζουν. Αυτά για όσους δεν μιλού με μισόλογα

Με εκτίμηση

Σχόλιο #32
Αντώνης Φουρλής:
@ Φάντασμα:
Μεταξύ του να μείνει ως έχει το ελληνικό κράτος και να καταργηθεί εντελώς, εσείς δε βλέπετε καμία μέση λύση;

Ζητάτε από τους δημοσιογράφους να υποδείξουν πώς να λειτουργήσει η δημόσια διοίκηση. Δε νομίζω ότι διαθέτουν τόσο βαθιές γνώσεις και, εν πάση περιπτώσει, δεν είναι αυτή η δουλειά μας. Για τα γενικά ζητήματα, όμως, όπως είναι αυτό της μονιμότητας και της ανάγκης αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων, έχουμε γράψει πολλά.
Μιλώντας για αφορισμούς, εγώ δεν αφορίζω κανέναν, ούτε τσουβαλιάζω κανέναν. Υποστηρίζω ότι οι συνδικαλιστικές ηγεσίες δεν εκφράζουν στην πραγματικότητα, πολύ μεγάλες ομάδες (αν όχι πλειοψηφίες) των εργαζομένων. Συχνότατα διαπρέπουν στα κομματικά πεδία δόξης και, στο τέλος, παίρνουν μεταγραφή για τη Βουλή. Προηγουμένως, όμως, δίνουν αμέτρητα σώου (όπως αυτά των ημερών) για να διασφαλίσουν την επανεκλογή τους και για να προστατέψουν συντεχνιακά κεκτημένα - αλλά όχι τα (θεωρητικά) κεκτημένα των πολιτών.
Μπορεί σε σας να μοιάζει αυτονόητο, αλλά στην πράξη δεν είναι: είναι ανάγκη να βελτιωθεί το κράτος μας. Οχι γιατί εγώ είμαι έξυπνος ή θέλω να αποδώσουν οι φόροι που πληρώνω, αλλά για να μπορέσει να επιβιώσει εδώ που φτάσαμε και για να έχουν ελπίδα οι υπάλληλοί του να ζήσουν ανθρώπινα στο μέλλον (κάτι που, και για τον εαυτό μου, θεωρώ εξαιρετικά δύσκολο πλέον).
Μιλώ για την ανάγκη, ακριβώς, να δικαιωθούν οι δημόσιοι υπάλληλοι που εργάζονται σκληρά και αδικούνται από τους πονηρούς συναδέλφους τους. Να μήν παίζει ρόλο η κομματική ταυτότητα (αυτή που χρησιμοποιούν ως μοχλό πίεσης και...επαγγελματικό προσόν ορισμένοι συνδικαλιστές), αλλά η πραγματική αξία του υπαλλήλου.
Και προφανώς, όπως και εσείς, θεωρώ και εγώ αυτονόητο ότι δεν πρέπει να καταργήσουμε τα σχολεία ή τα νοσοκομεία μας. Το αντίθετο. Ούτε κάνω παρέα με τον Ντίκενς...
Όσο για το γεγονός ότι ταυτίζετε εργαζομένους - συλλήβδην - με συμφέροντα τρίτων, είναι πολύ εύκολο και πάρα πολύ τετριμμένο. Κατηγορείστε με, αν θέλετε, για κάτι συγκεκριμένο. Θα σας απαντήσω.

____________________________
Το ζουμί είναι η συνέχεια!
Απάντησα εκ νέου στον Δημοσιογράφο, ..............αλλά η απάντησή μου δεν ανέβηκε ποτέ από τον διαχειριστή του συστήματος, παρά την πάροδο τουλάχιστον 10 ωρών και ενώ άλλα σχόλια σε άλλα άρθρα είχαν στο μεταξύ ανέβει!
Σας παραθέτω λοιπόν την απάντησή μου που για δυό φορές φορές ο συντονιστής της ιστοσελίδας δεν ανέβασε:

"Αγαπητέ κε Φουρλή,

Προφανώς μεταξύ του να μείνει ως έχει το ελληνικό κράτος και να καταργηθεί εντελώς, υπάρχει μέση λύση. Στις αναρτήσεις μου, κάθε άλλο παρά ισχυρίστηκα ότι το κράτος είναι άψογο και κατά συνέπεια δεν χρήζει αλλαγών.

Αυτό για το οποίο κατηγορώ το συνάφι σας είναι ότι ποτέ δεν έχετε προσεγγίσει το θέμα αυτής ακριβώς της λύσης. Και μου απαντάτε ότι σεις δεν έχετε τις γνώσεις, ούτε και είνια αυτή η δουλειά σας. Πως όμως έχετε τις γνώσεις να επαναλαμβάνετε μονότονα με ρυθμό πλύσης εγκεφάλου ότι το κράτος είναι μεγάλο (έχετε άραγε τέτοια γνώση?) και πως μόνη λύση είναι οι ιδιώτες? Δεν ΟΦΕΙΛΕΤΕ ως δημοσιογράφοι να προβάλετε ΙΣΟΜΕΡΩΣ και την αντίθετη άποψη, έτσι για λόγους δημοκρατίας βρε αδελφέ??

Επίσης, όπως ακριβώς κατακεραυνώνετε καθημερινά το κακό κράτος, γιατί δεν λέτε μία κουβέντα για την διαπλοκή του κακού αυτού κράτους με τα αφεντικά των ΜΜΕ? Γιατί δεν λέτε για παράδειγμα ότι οι ιδιωτικές εταιρείες που θα αναλάβουν την αποκομιδή των απορριμάτων ανήκουν στον κο Μπόμπολα και Κόκκαλη? Φταίω εγώ μετά να κάνω πονηρές σκέψεις? Φταιώ εγώ να κάνω περίεργους νοητικούς συνειρμους όταν ακούω για 10πλασιασμό των μυστικών κονδυλίων του Υπ.Εξ. το 2010, σε συνάρτηση με την φανατική φιλομνημονική προπαγάνδα των περισσότερων δημοσιογράφων και ΜΜΕ?

Εσείς (ορθά) κατηγορείτε κάποιους κομματικούς συνδικαλιστές που ανταμοίφθηκαν με βουλευτική έδρα, μήπως όμως να σας θυμίσω πόσοι κομματικοί δημοσιογράφοι ανταμοίφθηκαν με βουλετικές έδρες και υψηλά δημόσια αξιώματα? Αυτό γιατί να το κρύβουμε?

Τέλος, δεν πρόκειται προσωπικά να σας κατηγορήσω για τίποτα, γιατί όπως δεν κατηγορώ έναν φουκαρά που ζήτησε να χώσει το παιδί του στο Δημόσιο, έτσι δεν κατηγορώ κι εσάς γιατί (σύμφωνα με το βιογραφικό σας) λάβατε υψηλόμισθη θέση ως υπεύθυνος (2001-2004) για τα Διεθνή ΜΜΕ στην ΑΘΗΝΑ 2004 στο μεγαλύτερο δηλ. φαγοπότι εις βάρος της Ελλάδας μετά το Χρηματιστήριο. Ή θα κατηγορήσω και τους δύο, ή κανέναν και θα ψάξω να βρω την λύση για το αύριο.

Καλημέρα σας!"

Το σχόλιο όπως σας είπα δεν ανέβηκε ποτέ.
Δεν θα κάνω κανέναν χαρακτηρισμό. Τα συμπεράσματα είναι δικά σας.
Ας μάθουν όμως όλοι αυτοί οι νεόκοποι δημοκράτες του Μνημονίου, ότι θα πρέπει να δέχονται την κριτική, αλλά και επιτέλους να καταλάβουν ότι πια δεν μπορούν να φιμώσουν κανέναν.

Να χαίρονται την Δημοκρατία τους!
Ο κόσμος δεν παραμένει πια σιωπηλός!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου