Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

Διαδικτυακός διάλογος μεταξύ αναρχικού και απλού πολίτη για τη συγκέντρωση στο Σύνταγμα

Τα κείμενα έχουν μείνει στη μορφή που αναρτήθηκαν.

Αναρχικός

εσυ σε ποιο μερος της πλατειας πας?στο πανω η στο κατω?υπαρχουν αγανακτισμενοι που τρωνε σουβλακια και πινουν μπυρες και αγανακτισμενοι που κανουν συνελευσεις και εχουν ενα πολιτικο προταγμα.
καλα το καλυτερο αυριο θα ερθει με την εθνικη ομοψυχια και με τα μπυρονια στο συνταγμα. του κκε δνε ειναι κανεις λαθος.ειναι γενικα του αριστερου χωρου ναι.σορρυ αλλα καποιοι πρεπει ν αδωσουν μια πολιτικη πυξιδα και να εναν ταξικο προσπανανατολισμο. ποιοι θα το κανουν οι μαχαιροβγαλτες της χρυσης αυγης η οι απολιτικ τρεντυδες που πανε συνταγμα για να σκοτωσουν την ωρα τους? Αν νιωθεις οτι καπελωνεσαι παρε μια ελληνικη σημαια φορα την και περιμενε το θειο πνευμα. Ο πολεμος ειναι ταξικος αναμεσα σε κεφαλαιο-πλουσιοι και εργατων φτωχων. Αν για καποιο λογο σας θυμιζει μαρξ η ενγκελς η μπακουνιν τοτε λυπαμει δεν εχουμε κατι αλλο. Αυτη ειναι η πραγματικοτητα.
κανεις δεν επειβαλει αποψεις αν εχεις βρεθει ποτε σε ανοιχτη λαικη συνελευση θα το ηξερες. αλλα ειναι κατι πρωτογνωρο σιγουρα και αφανταστο για σενα.ο καθενας λεει τη γνωμη του και προτεινει δρασεις και επομενες κινησεις. κανεις δεν σε καπελωνει. Με συλλλαλητηρια απλα για να μαζευεται κοσμος στο συνταγμα δεν γινεται κατι. Υπαρχει η λυση της ανοιχτης συνελευσης και η λυση με τους ακροδεξους της πανω μεριας. Μπορεις να πας εκει και να κανεις πογκρομ σε μεταναστες μιας και αυτοι φταινει για τα χαλια μας. η εθνικη ενοτητα ειναι μια παγιδα. Που τη ριχνουν σε καθε δυσκολη στιγμη οι εξουσιαστες οταν βλεπουν αντισταση για να μην υπαρξει πολιτικο κοστος και ταξικη επαγρυπνηση.
επίσης...τα συναισθηματικά καλέσματα "αγανάκτησης" έχουν κάποια πολιτικά προβλήματα, ένα βασικό ομως ειναι οτι κάνει τους ανθρώπους που μετέχουνε να πιστεύουν πως είναι μοναδικοί και πως δεν υπήρχε τίποτε το καλό πριν από τη δική τους πράξη.
Προϋπόθεση για κάθε επανάσταση είναι η συλλογική σκέψη και δράση, όχι η εθελούσια συλλογική λοβοτομή του «έξω οι ιδεολογίες»... Η Επανάσταση είναι χρωματιστή και πολύχρωμη, δεν είναι άχρωμη... Η επανάσταση βγαίνει από τη συνείδηση των αντιθέσεων της κοινωνίας, όχι από το κουκούλωμά τους. ευχαριστώ για το χωρο.



Απλός πολίτης

Καλημέρα,

Έχει σημασία; Θεωρώ ότι είναι απαράδεκτο να με καπελώσουν τα κόμματα... Επειδή λοιπόν θέλω ένα καλύτερο μέλλον για όλους μας, ανεξάρτητα πως αυτοπροσδιορίζεται ο καθένας, είμαι εκεί...

Η εθνική ομοψυχία είναι το παν. Αυτό συμβαίνει γιατί πολύ απλά ζούμε σε ένα κόσμο που τα άλλα έθνη-κράτη έχουν να κερδίσουν από εμάς, με τον ίδιο τρόπο που έχουμε να κερδίσουμε κι εμείς από άλλους, και σίγουρα δεν θα μας χαριστούν. Άρα το ελάχιστο προαπαιτούμενο για να μην καταστραφούμε ως κοινωνία, ως κράτος κι ως έθνος, είναι η εθνική ομοψυχία. Αναφορικά με τα μπυρόνια και μια που ευτελίζεις το θέμα να σου πω ότι δεν με ενδιαφέρει αν δίπλα μου θα έχω κάποιον που πίνει μπυρόνια, τρώει σουβλάκια ή κάνει ό,τι άλλο νομίζει από τη στιγμή που έχουμε τον ίδιο στόχο.

Ποιός σου είπε ότι η κινητοποίηση δεν είναι πολιτική κίνηση; Είναι εξόχως πολιτική και μάλιστα σε τέτοιο βαθμό που είναι εύλογο ότι δεν μπορεί να γίνει κατανοητή από αυτούς που βάζουν όρια στη σκέψη τους, ένθεν κακείθεν... Για να στο δώσω να το καταλάβεις καλύτερα, ο κομμουνισμός – αριστερές ιδεολογίες όπως κι ο καπιταλισμός είναι πολύ πρόσφατες ιδεολογίες. Με τη λογική σου άνθρωποι όπως ο Σωκράτης, ο Πλάτων και ο Αριστοτέλης μάλλον θα ήταν “απολιτίκ τρέντυδες” γιατί δεν ανήκουν σε κάποιο από αυτά τα ιδεολογήματα! Ο κακόμοιρος ο Επίκουρος δεν έμαθε ποτέ τι έχασε... Θέλω με απλά λόγια να πω ότι μην νομίζεις ότι ό,τι δεν ανήκει στον κουμμουνισμό, σοσιαλισμό και στους υπόλοιπους –ισμούς στερείται ιδεολογίας και πολιτικής χροιάς. Θα εκπλαγείς πόσο διαφορετικά είναι τα πράγματα...

Τι εννοείς ταξικός και κυρίως ποιός πολεμάει με ποιόν; Τα πράγματα είναι απλά! Ω ναι! Η κατηγοριοποίηση ανθρώπων μπορεί να γίνει με πολλές μεθόδους... Έχεις διαλέξει το οικονομικό κριτήριο... Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι είναι σωστό; Γιατί να μην δημιουργήσουμε τάξεις βάσει του βαθμού ανοησίας των ανθρώπων για παράδειγμα; Ξέρω γίνομαι υπερβολικός. Το θέμα αγαπητέ είναι ότι το να διαχωρίζεις κάθετα μία κοινωνία βάσει οικονομικών κριτηρίων είναι τουλάχιστον λάθος. Οι πρακτικές των ανθρώπων είναι που πρέπει να στηλιτεύονται και να διορθώνονται και πίστεψέ με υπερβαίνουν κατά πολύ τον όποιο διαχωρισμό επιλέξεις! Θα σε συμβούλευα επίσης να σταματήσεις να θεωρείς ότι η πραγματικότητα σου είναι η μόνη πραγματικότητα ειδικά από τη στιγμή που κανείς μας δεν κατέχει την απόλυτη αλήθεια! Ή μήπως εσύ την κατέχεις; Ξαναδιάβασε λιγάκι Μαρξ σε σχέση με τους μετανάστες... Επίσης, θα σου έλεγα ότι την επόμενη φορά που θα διαβάσεις οτιδήποτε τόσο βαρύ να λάβεις υπόψη σου το πολιτικό, οικονομικό, κοινωνικό και θρησκευτικό γίγνεσθαι της εποχής που έγινε η συγγραφή του για να έχεις γνώση του τι συνέβαλλε στη σκέψη του κάθε συγγραφέα. Μην ξεχάσεις ότι κάποια πράγματα μπορεί πολύ απλά να μην ισχύουν σήμερα κι όπως εύκολα γίνεται αντιληπτό όταν μια παράμετρος αλλάξει σε ένα χαοτικό σύστημα όπως η κοινωνία τότε τα «θέσφατα» που το περιέγραφαν και έδιναν λύσεις παύουν να υφίστανται. Με άλλα λόγια πρέπει να υπάρχει εξέλιξη στις θεωρίες γιατί το περιβάλλον στο οποίο προσπαθούν να επιδράσουν δεν είναι στατικό!

Ανοιχτή λαϊκή συνέλευση... Εξαιρετικός όρος! Πόσο ανοιχτή είναι αγαπητέ; Άντε κι έρχομαι σε αυτό που εσύ θεωρείς ότι για μένα είναι πρωτόγνωρο κι «αφάνταστο». Παίρνω το λόγο και προτείνω ότι θεωρώ ως λύσεις σε προβλήματα. Πως θα παρθούν οι τελικές αποφάσεις; Με ψηφοφορία θα ήταν η απάντησή σου. Να σε ρωτήσω. Πόσοι χωράνε εκεί που γίνονται οι ανοιχτές λαϊκές συνελεύσεις; Ποιοί είναι αυτοί που έχουν πρόσβαση στο τι λέει ο κάθε ομιλητής; Θεωρείς ότι 50.000 κόσμος μπορεί να ακούσει τι λέει ένας σε μία γωνιά του Συντάγματος; Πολλώ δε μάλλον να ψηφίσει; Άρα; Άρα αγαπητέ μου θα αποφασίσουν 500 άτομα εξ ονόματος 50.000. Συγγνώμη που θα στο πω αλλά αυτό κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι ο ορισμός του καπελώματος!

Αναφορικά με τη λύση των πογκρόμ και λοιπών φληναφημάτων, θα σου πω ότι για μένα η ζωή του οποιουδήποτε είναι ιερή, μέχρι τη στιγμή που θα κινδυνέψει η δική μου ή αγαπημένων μου προσώπων φυσικά. Για τα προβλήματα της κοινωνίας μας σαφώς δεν φταίνε οι λαθρομετανάστες. Αλλά να σε ρωτήσω κάποια πράγματα. Γνωρίζεις την οικονομική κατάσταση της χώρας; Γνωρίζεις το ποσοστό ανεργίας και δη και στους νέους που σε αυτούς ανήκεις κι εσύ; Γνωρίζεις ότι συγχωνεύονται νοσοκομεία και μειώνονται οι κλίνες; Γνωρίζεις ότι συγχωνεύονται σχολεία; Πες μου σε παρακαλώ είμαι φασίστας και ρατσιστής γιατί επιθυμώ όσοι έρχονται εδώ να έχουν τα ίδια δικαιώματα αλλά και τις ίδιες υποχρεώσεις με μένα; Είμαι ρατσιστής και φασίστας που θέλω όσοι επιλέξουν τη χώρα μου να μπορούν να ζήσουν αξιοπρεπώς; Είμαι ρατσιστής και φασίστας γιατί επιθυμώ ασφάλεια; Μια που αναφέρθηκα στην ασφάλεια. Ξέρεις ότι το 65-70% των εγκλημάτων κατά ζωής γίνεται από μετανάστες; Αν θέλεις να το επιβεβαιώσεις μπορείς να πας στο site της αστυνομίας εκεί βρήκα την είδηση. Αν μου απαντήσεις κάτι επ’ αυτού θα ήθελα σοβαρά στοιχεία... Προτείνω λοιπόν, αν βρουν σε κάποιο σπίτι πολλούς λαθρομετανάστες δυστυχώς να ζουν όπως τα ζώα, φυσικά γνωρίζεις ότι το ενοίκιο είναι με το κεφάλι, να μπαίνει 10 χρόνια φυλακή ο ιδιοκτήτης και το σπίτι να δημεύεται. Ακόμα αν πιαστεί εργοδότης να απασχολεί λαθρομετανάστη, που προφανώς τον εκμεταλλεύεται, να μπαίνει πάραυτα φυλακή για άλλα 10 χρόνια και να δημεύεται η περιουσία του... Αλήθεια αγαπητέ, τι κάνεις εσύ για τους λαθρομετανάστες ώστε να έχουν κάπως ανθρώπινη διαβίωση και φυσικά να πάψει η εκμετάλλευσή τους;

Σχετικά με τα συναισθηματικά καλέσματα κι αυτά που γράφεις είναι τουλάχιστον λογικό άλμα! Γνωρίζεις όσους λαμβάνουν μέρος σε τέτοιες δράσεις; Ρητορική ερώτηση. Όχι! Μπορείς να μιλάς μόνο εξ ονόματός σου άντε κι όσων γνωρίζεις καλά. Το περίεργο όμως αγαπητέ είναι ότι κι εσύ λαμβάνεις μέρος και μιλάς σαν να προασπίζεσαι το μόνο καλό που έχει γίνει ή θα μπορούσε να γίνει ποτέ! Αυτό κι αν είναι αντίφαση!

Ξαναμιλάς για ιδεολογίες. Τα παραπάνω που επιγραμματικά ανέφερα ελπίζω να σε κάλυψαν ή έστω να ήταν τροφή για σκέψη.

Εν κατακλείδι, αν προσπαθούσαμε να σχηματοποιήσουμε την κοινωνία το καλύτερο σχήμα το οποίο θα την περιέγραφε είναι ο κύκλος γιατί όλα τα σημεία του μπορούν να αλληλεπιδράσουν με τα υπόλοιπα. Αν ορίσουμε ένα σημείο αναφοράς για να μπορούμε να οριοθετήσουμε το αριστερά και δεξιά θα δεις ότι η άκρα αριστερά με την άκρα δεξιά είναι στο ίδιο σημείο κι εφάπτονται! Τυχαίο;

Φιλικά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου